SPLOŠNI POGOJI

S spletno trgovino VESELAZELVA.SI upravlja firma (v nadaljevanju tudi ponudnik/prodajalec):CIL d.o.o. Selska cesta 2, 8257 Dobova

Davčna številka :  SI 11160519

Matična št :  6315330000

Podjetje je zavezanec za DDV.

SKD: G47.990 - Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic

Datum vpisa: 27.1.2015

Kontakt:  narocila@veselazelva.si,  info@veselazelva.si - Jure Ostrelič

Splošni pogoji poslovanja v nadaljevanju obravnavajo delovanje spletne trgovine  veselazelva.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Splošni pogoji spletne trgovine  veselazelva.si so sestavljeni v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije (GZS).

Registracija uporabnikov

Postopek nakupa

 

1. Potrditev naročila

V zadnji fazi oddaje naročila (košarica), je omogočen pregled celotnega naročila pred samo oddajo naročila. Spremenite lahko količino željenih artiklov, prav tako je mogoče dodati ali odstraniti artikle.

2. Oddaja naročila

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek naročila in vse potrebne informacije za kupca o postopku nadaljnjega poteka nakupa. Sporočilo velja kot informativni predračun. V tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.3. Naročilo potrjenoČe kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.4. Predračun in plačiloPonudnik na tej stopnji izda dokončni predračun. Rok za plačilo predračuna je 3 delovne dni. V drugih primerih velja plačilo naročila ob prevzemu.5. Prevzem oz. dostava blagaPonudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, dostavi ali odpošlje blago in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. Za vračilo ali menjavo blaga veljajo v nadaljevanju navedeni pogoji.

Plačilni pogoji

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (po povzetju), pri izbiri dostave Pošte Slovenije vam le ta zaračuna še svojo provizijo v vrednosti 1,05€.

  • z plačilnim nalogom (po predračunu).

 

Dostava, prevzem naročila

Za izdelke, ki so na zalogi je dobavni rok 1-2 delovnih dni. Dostava blaga je mogoča samo v Republiki Sloveniji in Hrvaški.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen v primerih višje sile, ko je otežena dostava (poplave, žled ipd).

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.

Pri izbiri dostavljalca pošiljke Pošta Slovenije vam kurir paket dostavi na naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila. V primeru, da vas v tistem trenutku ni na navedenem naslovu, vam kurir pusti obvestilo o paketu, katerega imate čas prevzeti na pošti v roku 15dni. 

Dodatni stroški pošiljanja za uporabnika lahko nastanejo v primeru, da uporabnik želi vrniti blago in le-to pošlje "po povzetju". Takšnih pošiljk ne sprejemamo saj podjetje nima možnosti ugotoviti napake pri samem produktu, kupec pa bo v takem primeru dobil pošiljko vrnjeno za kar se zaračunava določen znesek (glede na težo pošiljke), ki se zaračuna s strani Pošte Slovenija. (https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf)

Prevzem po pošti – stroški pošiljanja, ter odgovornost naročnika v primeru nedviga paketa

Stroški pošiljanja pri izbiri "PO POVZETJU" so 3,00€ Pri izbiri "PO PREDRAČUNU" ste stroškov pošiljanja opravičeni 

Ponudba artiklov in odveza odgovornosti

Stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izričiti blago v skladu s pogodbo in odgovaraja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna, če nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet. Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; Če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil bzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. 

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona,ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače (37.člen ZVPot).

 

Shranjevanje podatkov

Prodajalec skladno z zakonom shranjuje vse pogodbe sklenejene na daljavo na svojem elektronskem naslovu, prav tako pa ima varnostno kopijo za le-te v svojem arhivu. V kolikor naročnik želi vpogled v sklenjeno pogodbo, lahko poda prošnjo za to preko elektronske pošte na info@v eselazelva.si  Ponudnik se zavezuje da bo poslal pogodbe v roku 8 delovnih dni.

Vračilo ali menjava blaga

Vračilo poškodovanih poštnih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oz. kurirski pošti, ki je dostavila paket. To storite tako, da paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s pošto bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

  • pošiljatelj bo jasno razviden,

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo oz. kontakt, kamor se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pritožbo je potrebno pisno poslati na sedež podjetja (CIL d.o.o., Selska cesta 2, 8257 Dobova). Kontaktna oseba Jure Ostrelič je dosegljiva za vsa vprašanja v zvezi s pritožbami in s spori na telefonski številki: 040-539-505.

Ne priznavamo nobenega moderatorja izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!